divendres, 15 d’abril del 2016

Jocs Florals. Escolàpies Llúria (Barcelona). 5è B de Primària

Aquesta és la història que els alumnes de 5è B de Primària de les Escolàpies Llúria de Barcelona hem preparat pels Jocs Florals. Desitgem que us agradi.


Jo sóc en Jordi,

Quan vaig entrar a la gran cova misteriosa fosca i esgarrifosa, vaig sentir una escalfor molt calenta. Tot era fosc i es sentien les meves petjades trepitjant el terra. Cada cop s’anava fent més fosc i m’anava allunyant de la llum. Tot seguit vaig veure una llum al final, i m’hi vaig apropar, sentia com el drac ferotge i dolent se’ls sentia respirar. De seguida el vaig veure m’hi apropà per sentir el soroll i el tacte. Ja tenia por, però no pensava rendir-me. Al tocar el drac... es despertà! Aleshores vaig agafar una espasa d’u cavaller mort que l’havia matat el drac. Em vaig posar en posició i ràpidament li vaig tirar una pedra per despistar-lo. Em va tirar foc, i jo el vaig esquivar àgilment i amb facilitat. Ell es va despistar, i al moment li vaig travessar el pit amb l’espasa. De la sang va sortir una rosa vermella i amb bona olor. La vaig agafar, vaig sortir corrents de la cova, vaig portar la rosa al museu i tothom va quedar tranquil. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada