divendres, 15 d’abril del 2016

Jocs Florals. Escolàpies Llúria (Barcelona). 5è A de Primària

Aquest és el text que hem elaborat els alumnes de 5è A de Primària de les Escolàpies Llúria de Barcelona pel concurs de Jocs Florals. Esperem que us agradi.


La lluna 

Ja t’he trobat. Estaves aquí. Tota gran i lluminosa, indicant el camí. Sembles petita des d’aquí abaix. Però, jo sé que tu ets molt gran. Quan no fa vent i no n’hi han núvols, et puc veure, i amb les teves taques sembla que em donis un gran somriure. Quan me`n vaig de viatge i és de nit, m’agrada mirar-te envoltada d’estrelles lluminoses com tu. El meu desig, és arribar algun dia a tocar-te. Potser algun dia podré. No ho sé. Però, de moment, et tinc allà a dalt amb el teu somriure imaginari indicant el camí. Tu ets la lluna, el meu desig.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada